Facebook pixel

Головна » Стікерпак: корисний інструмент для бізнесу

Стікерпак: корисний інструмент для бізнесу


Стрімкий розвиток інтернет-технологій диктує свої правила щодо спілкування. Тепер люди частіше відправляють повідомлення, ніж роблять звичайні дзвінки. Більш того, прості текстові месседжи доповнюють оригінальними емодзі, анімаційними картинками. Серед цього різноманіття є и стікери, за допомогою яких можна привітатися, проявити захоплення, любов, злість та багато інших емоцій і станів.

Що таке стікер

Він являє собою покращений різновид емодзі. Це може бути будь-яка графічна ілюстрація, яка відображає певну емоцію, думку чи стан відправника. Можна сказати, що стікери є специфічнім різновидом візуальної цифрової мови. В деяких випадках ним вдається передати цілі речення и фрази. Об’єднанні в стікерпаки стікери – наче окрема мова, яка найкращим образом виражає емоції й думки.

Зі стікерами просто спілкуватися

Не варто бачити в стікерах лише розважальну функцію. Нерідко вони полегшують процес спілкування людей. Це особливо важливо тим, хто вважає себе інтровертом и не може зручно вести бесіди, заводити нові знакомства. Стікери часто допомагають позбутися напруги під час спілкування, в той час як звичайні емодзі можуть невірно трактуватися співрозмовником.

Серйозна розробка, а не дитяча забавка

Чомусь старші думають, що стікери – це розважальний засіб для дітей та підлітків. Насправді спілкування за допомогою оригінальних ілюстрацій захоплює не тільки міленіумів та покоління Z. Згідно з опитуванням Harris Poll, більш ніж 35% людей 18-35 років із задоволенням використовують у спілкуванні наклейки, анимації, стікери. При цьому вони впевнені, що такі графічні елементи набагато краще передають настрій, ніж звичайні слова.

Компанії користуються стікерами

Багато світових брендів оцінили можливості стікерпаків для бізнесу. Вони допомагають їм краще взаємодіяти з клієнтами та покупцями.

Українські компанії також користуються стікерами. Наприклад, monobank. Коли людина заказує випуск банківської карти, їй дарують набір наклейок с символом банку – котом. Компанія регулярно оновлює стікери, робить їх ще цікавішими и яскравішими, достигаючи тим самим лояльності аудиторії. До речі, люди навіть колекціонують і обмінюються такими наклейками!

Як зробити ефективній стікер

Немає строгих критеріїв вдалого стікерпаку. Зазвичай виграє унікальність та оригінальність. Такі стікери хочеться завантажувати и користуватися ними.

Але все ж цікаво, які види стікерпаків вважаються найбільш вдалими? Можна виділити такі різновиди.

  1. Гумористичні.

В такому наборі всі стікери повинні визивати сміх. Це можна передати кумедною фразою чи ілюстрацією. Але треба пам’ятати, що гумор повинен бути зрозумілим більшості користувачів.

  1. Іронічні.

Дуже популярні серед інтернет-користувачів стікери, через які в гумористичній формі передаються реальні проблеми: соціальні, політичні, тощо.

  1. Якісно візуалізовані.

Стікер повинен виглядати дійсно круто. Намагайтеся робити їх стильними та яскравими, використовувати короткі фрази.

При розробці стікерпаків для бренду варто враховувати специфіку продукту, інтереси цільової аудиторії. Такі стікери скоріш за все привернуть до себе увагу користувачів и стануть популярними.