Facebook pixel
Успех принт

  (067) 612-50-46   uspeh.print2017@gmail.com

(067) 612-50-46
(093) 357-11-81
(061) 220-31-18
(099) 501-21-55
Успех Принт
полигон хедерапельсинпринтерУспех принт типография
сетка цветоврадугапринтерУспех принт офсетная печать
Печать на холстепечать на холстеуспех принт печать на холстепечать на холсте картины
принтеркалендарикиУспех принт типография логотипСборные тиражи
Як Вас звати? *
Ваш номер телефона *
Електронна пошта
Додаткова інформація
Якщо у вас є макет, то прикріпіть його до заявки
Перед завантаженням наявного макета - ознайомтеся з технічним вимогам

Якщо Ви маєте макет, то прикріпіть его до заявки. Перед завантаженням наявного макета - ознайомтеся з технічним вимогам

Якщо у вас виникнуть труднощі, зв'яжіться з нами

Зворотній зв'язок
X
Ваше ім'я *
Ваш телефон: * (у форматі: +38(099)1234567)
Ваш eMail:
Послуга або товар яким Ви цікавитесь*
Повідомлення(коли зручно прийняти дзвінок)
* - Обов'вязкове поле
Візитки Календарі Єврофлаера Листівки Блокноти Каталоги Книги Буклети Воблери Шелфтокери Хенгери Плакати Пакети Наклейки Папки Широк-й друк Пласт. картки Друк на полотні Упаковка Етикетки

Телефони:

(067) 612-50-46
(093) 357-11-81
(061) 220-31-18
(099) 501-21-55

Зателефонувати

uspeh.print2017
@gmail.com

Замовили візитки на папері щільністю 350, а отримали 250-300 ?!

spravi-paperov-abo-schlnst-paperu_921

Друк візиток на папері щільністю 350 г/м2

Дуже часто саме такі претензії висловлюють клієнти, отримуючи своє замовлення в
друкарні. При цьому на питання: «Яким чином ви виміряли показник щільності?»
відповідь практично завжди один і той же: «На дотик».
А як насправді зрозуміти, чи отримали ви те, що замовляли або ж, все-таки, вас вводять
в оману і намагаються продати «кота в мішку»? Давайте розбиратися.
Чи можна перевірити щільність паперу «на дотик»
Насамперед слід сказати, що перевірити щільність паперу «на дотик» ну дуже
складно – це все одно, що визначити смак яблука за зовнішнім виглядом, ну або зрозуміти,
чи справжній мед продається в банку. Тобто, приблизні характеристики ми знаємо, а
ось щоб упевнитися в їх реальності, одного візуального огляду недостатньо.
Так і з щільністю паперу – визначити її тільки лише помацавши, прикинувши товщину і
пухкість, оцінивши білизну, ви не зможете. Показник щільності паперового листа
обчислюється шляхом відносини ваги до площі – грамів на 1 м 2. Припустимо, якщо йдеться,
що щільність паперу становить 350 г / м 2, то це означає, що лист розміром 1 х 1 м важить
350 грам.
Основним параметром для друкарською продукції є щільність паперу і
підтверджується цей показати в лабораторних умовах (!!!) – не «на дотик». І в
друкарню папір надходить з сертифікатами, в яких вказується щільність.
Але чому тоді навколо цієї величини виникає таке безліч суперечок? Чому на цій
грунті виникає стільки конфліктів між замовниками та виконавцями? Справа в тому що
є ще один параметр, що впливає на щільність паперу – це, звичайно ж, якість.
Як якість паперу впливає на показник щільності
Саме якість паперу може викликати сумнів в показнику щільності. Яким чином?
Дивіться:
1. Виробник. Хто поставить під сумнів, що між автомобілями таких марок,
як Mercedes і Lada є велика різниця? Насправді продукція кожного
з цих брендів відповідає певним технічним параметрам, стандартам,
нормам. А в реальності – хіба можна поставити авто цих марок в одну лінійку?
Ні! Аналогічна ситуація і з виробниками паперу.
2. Дизайнерський папір. Це спеціальний вид паперу, який має абсолютно
іншу структуру, жорсткість.
3. Технологія виготовлення. Існує кілька способів виробництва
друкарською продукції. Наприклад, ті ж візитки можна надрукувати на одній і тій
ж папері тільки різними методами: цифровим способом і вони будуть жорсткіше, ніж
візитки, виготовлені на офсетному обладнанні. Також можна покрити
продукцію лаком, заламинировать. Тобто – кінцеву якість виготовленої
продукції важливо для її щільності.
4. Напрямок волокон паперового листа. Від того, уздовж або поперек паперового листа
будуть нарізані візитки, буде залежати показник жорсткості. Отже, «на
дотик », така продукція буде відрізнятися, хоча виготовлена ​​вона з одного і того ж
сировини.
Ну і не варто забувати про шлюб виробництва – від цього ніхто не застрахований і буває,
що в поспіху або помилково береться папір не тієї щільності або іншого виробника.
Як упевнитися в якості паперу, якщо замовлення оформлюється через сайт
Щоб отримати друкарську продукцію бажаної якості, найкраще приїхати в
компанію і побачити зразки «вживу», помацати їх, оцінити. Але якщо такої можливості
немає? Якщо ви замовляєте візитки або інші види друкованих виробів через інтернет
магазин або сайт виробника? Тоді потрібно подумати логічно.

Наприклад, тираж візиток кількістю від 1000 штук друкується в збірних тиражах. Тобто,
одночасно з вашим замовленням друкарня буде виготовляти на друкованому аркуші і
візитки інших клієнтів. А ось обманювати відразу кілька замовників, підсовуючи папір
не тієї щільності, не візьметься жоден керівник друкованого підприємства. Тому, в
даному випадку ви можете не сумніватися, що отримаєте візитки на папері саме тієї
щільності, яка була замовлена