Facebook pixel

Головна » Рекламні листівки або флаєра як ефективний засіб маркетингу

Рекламні листівки або флаєра як ефективний засіб маркетингу

listovki flaera

Те, що реклама - це фундаментальна частина будь-якого бізнесу, доводити вже нікому не треба. І рекламні листівки є невід'ємною складовою рекламних кампаній для практично будь-якого напрямку діяльності. Неважливо, чи займаєтеся ви оптовими продажами, тримаєте готельний комплекс, пропонуєте перукарські послуги - вам у будь-якому випадку потрібні клієнти (покупці, замовники). Для цього сучасні бізнесмени практикують різні способи - у тому числі використовують недорогі, проте, дуже дієві, рекламні листівки.

«Вірні» рекламні листівки - запорука успіху

Сьогодні багато підприємців користуються послугами, які надає друкарня. Друк листівок - одна з найбільш затребуваних. "Чому листівки"? - запитаєте ви. Тут все просто. На користь друку флаєрів і листівок існує декілька аргументів, серед яких : - Універсальність; - Оперативність виготовлення; - Ефективність; - Інформативність; - Доступна ціна. Проте варто пам'ятати, що ефективність цього різновиду рекламної продукції залежить від того, наскільки "вірною" буде листівка, наскільки грамотно буде продуманий макет надрукованого флаєра. Подумайте, адже більшість листочків, які нам роздають на вулиці або в супермаркетах, ми навіть не переглядаємо і відправляємо на смітник. Величезна маса таких носіїв рекламної інформації потрапляє "в піч", не викликаючи інтересу цільової аудиторії і надруковані флаера стають для підприємців марною тратою. У чому ж справа? А справа в неправильному складанні. Якщо ви хочете отримати рекламну листівку, яка дійсно працюватиме на поширення популярності вашого бренду, підвищення впізнанності і як наслідок - збільшення прибутку, то довіряти виготовлення цієї продукції слід досвідченим фахівцям. Надати якісь гарантії ефективності може професійна друкарня, друк листівок в якій здійснюється не лише на сучасному устаткуванні із застосуванням

Як листівки, візитки стають ефективним засобом просування

Потужним маркетинговим інструментом стають листівки, візитки в руках досвідчених дизайнерів. Головне призначення таких листівок (флаеров, запрошувальних, скидочных купонів) полягає в: - Донесенні цінної інформації до цільової аудиторії; - Стимулюванні споживача (покупця, клієнта, замовника) до здійснення замовлення, купівлі, використання пропонованих послуг; - Зростанні популярності бренду (торгової марки). На думку фахівців у сфері реклами, листівки мають бути виконані так, щоб зацікавити споживача в перші 2-3 секунди візуального контакту. Тобто - ефективна листівка - це листок з певною інформацією, який ви візьмете в руки, і він відразу оволодіє вашою увагою. На думку фахівців у сфері реклами, листівки мають бути виконані так, щоб зацікавити споживача в перші 2-3 секунди візуального контакту. Тобто - ефективна листівка - це листок з певною інформацією, який ви візьмете в руки, і він відразу оволодіє вашою увагою. Саме тому професійні друкарні друкують листівки, неодмінно відбиваючи конкретну суть пропозицій, не завантажуючи розмитими даними, роблячи таку продукцію одночасно максимально привабливою, простою, зрозумілою і корисною. При цьому людина, яка отримає такі листівки або візитки повинен реагувати на певний заклик. Проте варто знати, що хитрощі типу : "Прочитай, і буде тобі щастя!" давно не працюють і щоб дійсно оволодіти увагою покупця, необхідно його мотивувати. Умови мотивації, які вказуватимуться в листівках, абсолютно різні. Це може бути пропозиція якого-небудь бонуса, подарунка, знижки, безкоштовного відвідування. Тут вибір робиться згідно з напрямом діяльності і можливостями вашого бізнесу. Але мотивація має бути присутньою і в друкарні друк листівок виконують тільки після розробки і узгодження макету такої продукції. Правильна листівка - дієвий засіб просування!

Де треба замовляти друк флаєрів

Отже, що повинен містити " працюючий" флаєр, друк якого вирішено замовити? Звичайно ж, тільки основні моменти, що мотивують чинники і вигоди : - Зрозумілий опис пропозиції; - Безперечні вигоди для цільової аудиторії; - Способи, що дозволяють скористатися акцією (пропозицією); - Заклик до реальної дії. Такий флаер, розробка і друк якого буде здійснений за усіма законами сучасного маркетингу, забезпечуватиме ефективність навіть невеликій рекламній кампанії. І ми, друкарня Успіх Принт, з радістю створимо для Вас такі листівки, флаєра, візитки!