Facebook pixel

Головна » 3 кроки до ідеальної візитки

3 кроки до ідеальної візитки

Макет

Прогрес прогресом, а друкована поліграфія довгі роки успішно утримує позиції на ринку рекламних послуг. Не останнє місце в цій сфері займає візитка. Як би не тішились успіхами шанувальники електронної розсилки, але звична традиція обміну візитками досі є запорукою успішної і довгої співпраці.

На жаль, далеко не кожна візитка здатна принести компанії впізнаваність, популярність. Якою має бути картка, що приносить успіх, і про що пам'ятати, створюючи візитку? Давайте розбиратися.

Стислість - сестра таланту

Основна мета візитки - проінформувати клієнта хто ви, чим займаєтеся, де перебуваєте, як працюєте. Ось необхідний перелік інформації, який повинен міститися на картці. Не варто навантажувати її зайвими деталями. Пам'ятайте, величезна, перевантажена інформацією візитка, не притягне клієнтів, а скоріше відлякає, створивши антирекламу.

Розробляючи візитку, постарайтеся стати клієнтом. Уявіть, яку картку хотіли б отримати. Звичайно ж, таку, яка поміститься в візитницю, гаманець, портмоне, і не буде звідти набридливо визирати, створюючи незручності.

Що стосується інформації, в цьому питанні важливо не перестаратися. Додайте на картці тільки ініціали, назву фірми, контактні дані. Більше нічого не потрібно. Цих відомостей цілком достатньо.

Оригінальність - відвага бути собою

Пам'ятайте, зовнішній вигляд візитки грає далеко не останню роль в процесі її сприйняття. Не бійтеся здатися сміливим, оскільки у вас є всього кілька секунд, які дають клієнтові розуміння, чи потрібна йому картка. І вирішальну роль відіграє оригінальність.

Створіть візитку, яка по справжньому запам'ятається клієнту. Відкиньте стандарти, додайте фарб, візуальних ефектів, але не перестарайтеся. Перевантажена картинками і різними елементами картка точно не сподобається потенційному клієнту. А якщо ви не можете самостійно створити візитку мрії, зверніться за допомогою до фахівців друкарні Успіх Принт. Співробітники компанії створять макет, який не залишить байдужими клієнтів.

Бренд - перш за все

Дизайн дизайном, але якщо візитка не відповідає тематиці бізнесу, рекламну кампанію можна вважати програною. Пам'ятайте, будь-яка картка повинна повністю відповідати бренду.

Приділіть увагу деталям. Шрифт, обраний для візитки, не повинен відрізнятися від того, який встановлений на сайті або вивісці. Пам'ятайте, що це частина іміджу, його фішка. Тільки тоді, коли клієнти зможуть співвіднести візитку з закладом або компанією, вас чекає бажаний результат.

І в цьому вам допоможе друкарня Успіх Принт!